Nu har jag mumsat pizza

Mumsigt med pizza, fick i mig en halv. Andra halvan får bli lunch imorgon =)


                                       

Idag var Alicia på återbesök hos läkaren angående njurbäckeninflammationen som hon hade för någon månad sedan. Röntgenbilderna visade på vätska runt ena njuren vilket de vill kolla upp vad det kan bero på.

Så nästa vecka ska hon dit igen för att lämna urinprov samt blodprov. Hon fick med sig ett provrör för urinprovet och två Emlaplåster vilket är ett bedövningsplåster som ska sättas i armvecket minst en timme innan blodprovet ska tas. Sedan skickas en remiss till sjukhuset igen där hon ska göra en ny ultraljudsunderöskninga av njurarna.
Bra att de är noggranna men självklart blir man ju lite orolig för vad vätskan kan bero på. Hoppas allt går bra och jag uppdaterar härinne om hur det går.

Idag ville barnen gå till kyrkans miniorer som de har i Ljusets kyrka här i Norsborg varje onsdag 16.00-18.00. Alicia har inte velat gå på ett tag men nu ville hon gå igen och Henry fick också följa med. De hade kul och jag fick två timmars barnfri tid efter jobbet =)
Jag blir glad om de vill fortsätta då jag själv är troende och vill gärna se mina barn bli det också. Just nu är de ju för små för att direkt tänka i de banorna men de vet att de är kristna och har lättlästa biblar för barn m.m.

Ja, nu ska jag läsa lite bloggar och sådant. Ha en fortsatt härlig arbetsvecka, 2 dagar till helgen wihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0