14 veckor idag

Bebisen är 14 veckor idag enligt mitt andra tidiga ultraljud. Så nu är jag i vecka 15, fjärde månaden och har ca 26 veckor kvar :-)

Spännande att det går framåt. Känner av lite lite fladder i magen ibland, oftast om kvällarna men ingen rejäl buff än.

Jag har köpt en Angelsound. Det är en liten maskin som man kan lyssna på hjärtljuden med för hemmabruk. Jag har testat för några veckor sedan utan att ha hittat hjärtat. Det är svårt att hitta och även barnmorskan vågar ju inte leta förrän efter vecka 17.
Ikväll ska jag göra ett försök i alla fall. Jag blir inte orolig när jag inte hittar det då det är svårt att hitta även för en erfaren person. Men med lite tur så kanske?!

Och ikväll blir det avsnitt 2 av Desperate Housewives, spännande!

Och ikväll var det Henrys sista fotbollsträning för säsongen och om tre månader börjar de träna inomhus. Han tycker fortfarande det är kul. Just nu är han faktiskt ute på gården och tränar för sig själv :-)

Usch idag har vi haft en riktig höstdag. Kyligt, mörkt, blött och löven börjar falla. Mysigt men ändå inte...

ha en fortsatt härlig vecka

Kommentarer
Postat av: Shirin

Kikade in på din blogg, roligt med Desperare housewives det ska jag också titta på:)

2011-10-04 @ 20:22:45
Postat av: Anonym

Shirin: Tack för besöket :-)



Det är sista säsongen och det känns för det börjar spåra ut lite och deras idéer börjar sina.



Ha det bra och välkommen in igen

2011-10-05 @ 18:06:47
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Kikar in o önskar dig en fin kväll :)

2011-10-05 @ 20:04:20
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Michaela

hoppas att allt går bra med bebisen :)

2011-10-05 @ 21:16:56
URL: http://mkcollectionuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0