Helgen







Idag har vi varit iväg och köpt ovanstående Halloweendräkter. Dyrt men barnen har velat ha dräkter i flera år nu. För Henry ska ha Halloweenfest i skolan på fredag och sedan ska vi på Halloweenfest för barn hemma hos en kompis på lördag.

Jag har haft enorm växtvärk hela helgen. Kunde inte ta mig till min kompis fest igår för jag kände mig inte rolig eller social alls. Lade mig i sängen hela kvällen istället och tittade på film/åt godis.
Skönt att ha växtvärk ändå för då vet man att livmodern och bebisen växer och troligen just nu har en extra tillväxtperiod.

5 dagar till ultraljud och det är en olidlig spänning =)

Foglossningen är rätt bra. Det är när jag jobbar, står upp i flera timmar och går i sidled hela tiden, springer nerför trappor, går i rask takt m.m. som jag känner av det rejält. Men det har faktiskt känts bättre de senaste dagarna. Det kan ju komma och gå det där.

Foton på barnen är ute på nätet och Alicia blev bra men Henry blev sådär faktiskt. Får se vad F säger om vi ska beställa dem eller inte.

Igår, lördag så slappade vi en hel del, Alicia var på kalas, Henry lekte med kompisar. F var på tränarkurs från 08.30-17.00 och samma sak idag.

Nu ska jag surfar vidare, kolla in bloggar och mina mammaforum =)

Henry sade en rolig sak. Han tog sig för huvudet och sade att han får hjärtattack. Då säger Alicia men det kan man inte få i huvudet. Då sade Henry: Nej just det jag menar hjärnattack. Hahah

Ha en fortsatt skön söndag

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hjärnattack, hahaha! De är goa!

Coola dräkter, särskilt Henrys men det är nog för att jag aldrig sett den sortens förr. =)

Ska ni ta reda på vad det blir under ultraljudet? Låter inte bra med växtvärk i magen - det har jag aldrig haft!

2011-10-24 @ 09:18:27
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: anna u

Roligt med dräkterna, wallace sade att de ska ha halloween i skolan på fre, så vi ska köpa kläder till. dem hade lovat att i år skulle köpa.

Jobbigt m växt värk

Kram

2011-10-24 @ 21:00:12
Postat av: Anonym

Ingela: Köpte dräkterna på BR. Dyrt men vad gör man inte för barnen??

Om bebben vill visa sig så tar vi reda på könet.

Växtvärk är vanligt och det känns mer på vissa människor och under vissa tillväxtperioder. Det känns som en molande värk i mage/rygg typ. Det är ingen fara alls :)



Anna: Det måste ni göra men var beredd på att lägga ut 250-300/dräkt på BR. Vet inte om de finns billigare någonannanstans.

2011-10-24 @ 22:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0