Lördagsinlägg

Idolkvalfinalen igår. Det var rätt att Maykel åkte ut då han var sämst. Mina favoriter är Molly, Amanda P, André och Rasmus.
Jag gillar inte Linni, Molly och Emil.

Vilka gillar ni och vilka gillar ni inte?

Inatt sov jag på soffan hela natten och jag sov så bra. Barnen tar ju över sängen och när jag väl skulle sova så tittade barnen på film i vår säng så jag lade mig i soffan. :-)

Idag ska vi iväg till SKHLM igen. Alicia måste ha vinterkläder och skor innan det tar slut i affärerna. Det är jättevarmt och fint väder här så det känns lite konstigt att köpa vinterkläder haha.

Ikväll kommer min äldsta syster Monika hit och ska sova hos oss. Hon åker tillbaka till Skåne imorgon så det blir en snabbvisit. Alltid kul när familjen kommer upp :-)

Ni får ha en härlig lördag i det fina vädret!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hm, gillar du Molly eller inte? =P Linnis storhet har jag svårt för att se med. ÄLSKAR MOLLY, hon bör vinna! Säger jag redan nu, så himla kompetent!

2011-10-03 @ 08:36:52
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Haha :-)



Moa ska det vara som jag inte gillar. Molly gillar jag och även namnet. Kanske vi har en Molly i magen?? :-)

2011-10-03 @ 18:55:01
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0