Så jäkla ont i tån/leden

Idag har vi haft finaste A och barnens kusin L här på besök hela dagen. Mysigt och barnen har haft kul.

Men vid 16.00 känner jag plötsligt hur ont jag får i högra stortån eller rättare sagt knölen under och leden runt stortån. Jag kan inte gå, böja på tån och det gör mycket ont! Det ömmar, är varmt och svullet.
Jag har inte slagit i eller något och vet inte alls vad som är fel.

Har googlat på det och fick fram något som det ev. kan vara

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Gikt/

Gikt låter det precis som. Sjukvårdsupplysningen tyckte jag skulle åka in ikväll men jag avvaktar till imorgonbitti. Jag har tagit alvedon och smetat på Tigerbalsam så nu gör det inte ont när jag sitter still men jag kan inte röra tån/leden och absolut inte gå =(

Det kan tydligen ta någon vecka innan det går över så troligen måste jag sjukskrivas. Jag ska troligen åka till närakuten imorgon och bli ordentligt undersökt.

Usch känner mig handikappad och tråkigt att ha ont =(

Kommentarer
Postat av: annaadidas

Men gud alltså. Stackars dig räcker det inte m de krämpor du har ;b kram på dej

2011-10-08 @ 21:42:16
Postat av: Kerstin

Anna: Tack vännen! Läs mitt senaste inlägg.



Kram

2011-10-09 @ 15:59:21
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0