Söndag

Igår gick dagen så himla snabbt trots att vi ställde bak klockan. Vi gick ju upp 09.30 (08.30) och sedan rullade dagen på.

Halloweenfesten var mycket trevlig. Barnen hade kul och vårt gottebord var överfullt av läckerheter så vi var rätt övermätta när vi väl vandrade hem efter 4 timmar.







Igår tog jag fram lådan med bebiskläder och annat som jag sparat till barnbarnen =) Där var faktiskt en del fina kläder, skor och filtar som lillebror kommer kunna använda kul!

Sedan planerade jag och gjorde listor över julen framförallt, julklappar m.m. Och så en bebislista över alla saker vi behöver till bebisen. Hoppas kunna köpa begagnat, ärva eller låna.
En namnlista gjorde jag också men F bara ratar alla namn jag tycker om =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0