Dags att berätta...

att jag och min käre make F väntar vårt tredje (fjärde) underverk i slutet av mars/början på april.



Vi var iväg på ett andra tidigt ultraljud idag. Vi var förste gången i vecka 9 mest för att se att allt såg ok ut. Nu denna gång valde jag bort KUB test för att få göra ett andra tidigt UL.

Allt såg bra ut vad de kunde se. I slutet så började den röra på sig för fullt, stoppade handen i munnen och boxades med händerna framför sig och förde ihop händerna m.m.

Om ca en månad ska vi gå på vårt rutinultraljud där de går in mer i detalj på alla organen för att se att det ser bra ut.

Vi är lyckliga och Alicia är världens lyckligaste storasyster.

Ja, det är planerat. Vi började fundera på ett tredje barn i höstas och velade fram och tillbaka men i vintras bestämde vi oss. F ville köra direkt men jag ville vänta till sommaren för jag vill gärna ha ett vårbarn då jag redan har två barn som är födda på senare delen av året. Vi lyckades på andra försöket =-)

Nu kanske jag kommer börja vara lite mer aktiv i bloggen igen hehe

Kommentarer
Postat av: paula

MEN VILKEN VECKA ÄR DU I NU DÅ?

2011-09-27 @ 21:04:41
Postat av: Kerstin

Vecka 14 och i slutet av 3:e månaden =)

2011-09-27 @ 21:51:27
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Lena

GRATTIS!!! :)

2011-09-28 @ 09:40:00
Postat av: Kerstin

Lena: Tack! :-)



Grattis själv! När är du beräknad? Har du varit på UL?



Kram

2011-09-28 @ 21:36:56
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag påbörjar vecka 19 imorgon och beräknad slutet av februari eller början av mars. Vi ska på UL på onsdag så får vi se om det ändras.

Kram

2011-09-29 @ 08:18:53
Postat av: Kerstin

Kul med UL! Ska ni kolla könet? Vi ska på UL i slutet av oktober och vi är så nyfikna på könet.



Jag är i vecka 14, byter vecka på måndagar men får se vad det slutgiltiga BF datumet blir efter UL.

Så då är du precis en månad före mig :-)

2011-09-29 @ 20:05:37
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja det ska verkligen bli spännande med UL. Vi ska inte kolla könet. Så ni ska kolla vad det blir för kön.

2011-09-29 @ 20:50:24
Postat av: fia

Gratulerar här med! Vad roligt med ett till litet knyte! Men då blir det ingen resa inom den närmsta framtiden?

Spännande tid ni har framför er nu. Ta hand om dig.

2011-10-01 @ 17:11:06
URL: http://levefriheten.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Lena: Vi kollade heller inte med 1:an men nu är vi så nyfikna så vi kan inte hålla oss :-)



Fia: Tackar :-)

Nej, resan blir uppskjuten till obestämd framtid tyvärr. Tråkigt men Nigeria finns förhoppningsvis kvar om några år ;-)



2011-10-02 @ 15:34:30
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0