Påskdagen

Idag har jag genomgått "trebarnmors testet". Jag och barnen var ute i drygt 4 timmar på en Påskmarknad.

Barnen åkte karuseller, åt sockervadd och vi gick runt i tre timmar. Sedan åkte vi buss och tunnelbana hem. Samuel var så snäll faktiskt, han ammades en gång, låg och tittade en hel del. Han tar som tur är nappen när han ligger i vagnen och börjar bli grinig.  
Premiären med tre barn ute gick bra, och Samuel fick ju även sin premiärtur med både buss och t-bana idag =)

F var och tittade på 3 bilar som alla fick godkänt så förhoppningsvis blir en av de vår denna vecka!
För de som är nyfikna så tittar vi på Chrysler Voyager helst stow and go. 2005-2006 modell, 7 sitsig 







Alicia är fortfarande dålig. Trodde hon var bättre och behövde komma ut idag men hon mår inte bra. Hög feber nu ikväll igen och har nu ont i höger sida av magen. Precis som vid njurbäckeninfektionen så jag är rädd att det är något sådant.

Imorgon åker jag in med henne till Närakuten ifall hon fortfarande har feber och ont då.

Stackars henne som drabbas av sådant skit igen eller så är det något annat. Det är inte normalt att ha feber i fyra dygn och inte bli bättre...

Hoppas ni alla får en fin annandag påsk, vi lär väl hänga på akuten

Kommentarer
Postat av: paula

ja har hon fortfrande ont så åk in med henne till akuten i morgon.

2012-04-08 @ 23:58:25
Postat av: Ingela

Hej! Nu har jag läst igenom allt jag missat de senaste dagarna! Samuel är inte alls lik Henry eller Alicia, tycker jag, haha! Han verkar go, fast jobbigt att han är klistrad vid dig. Försök hela tiden ändå att ge honom till F och ligga själv, annars blir det nog bara värre mammighet, tror jag.



Vad var det för maträtt du gjorde som alla gillade?



Bry dig inte om vikten nu! Det får ta sin tid! Du är ju duktig när det gäller! Stor kram till dig och familjen! Saknar er! <3

2012-04-09 @ 00:01:44
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: anna u

vad kul att det gick så bra med att gå ut med alla barnen.



Stackars alicia jag tycker med att ni åker till akuten



kram

2012-04-09 @ 20:09:03
Postat av: Kerstin

paula: Hon mådde mycket bättre så vi slapp åka in



Ingela: Nej, han är faktiskt inte riktigt lik någon av dem. =)

Jag sätter honom i bilstolen nu när jag måste diska, duscha och sådant. F tar honommnär han är hemma.



Jockes gryta gjorde jag haha =)



Försöker inte bry mig om vikten men det är svårt när jag bara får på mig mammakläder... Men jag måste köra stenhårt för att det ska funka, allt eller inget du vet!



Kramar, saknar er <3



anna u: Ja, jag var nervös innan men det gick faktiskt jättebra med alla barnen. De var så snälla så =)



Alicia var mycket bättre så vi slapp åka in!



Kramar

2012-04-10 @ 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0