Valborgsmässoafton

F jobbade idag, barnen har varit ute och lekt med kompisar hela dagen. Jag själv har försökt städa men det är inte lätt med en 7-veckors som vaknar titt som tätt och som inte vill roa sig själv när han är vaken...

Köket tog 4 timmar att få klart... Nu är det halvstädat så resten får vi ta imorgon.

                                                   

Jag vägde mig imorse och vågen visade 79,6kg. Vågar min bror skriva ut sin vikt så vågar jag också. Så mitt första delmål blir 74,6kg och mitt slutmål är mellan 61-63kg. Visst kunde jag satsat på ett ännu lägre slutmål men jag är realistisk. Jag vill leva också, plus att jag är en 32-årig gift 3 barnsmor med dåliga fettgener =)

Jag kan tyvärr inte köra stenhårt p g a amningen men träna och utesluta allt onödigt ätande börjar jag med. Så får vi se om det hjälper. Jag cyklade i 30 minuter på min träningscykel ikväll.

F tog med barnen till en majbrasa men jag och Samuel stannade hemma.

Imorgon är F ledig och vi ska träffa A och barnen.

Ha en fortsatt trevlig vecka!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0