Måndag, tisdag

Usch jag har gått och blivit sjuk jag med. Först var det Alicia med förkylning och hosta men nu är hon ok och går i skolan. Samuel har varit dålig i 2 dagar och nätterna är fruktansvärda...
Jag har inte sovit på 2 dygn, eller bara små små stunder så det känns som jag inte sovit. Jag har ont i hals och öm i kroppen. Lägger jag mig och vilar blir jag garanterat sjukare så jag är igång som vanligt.
 
Det var fruktansvärt jobbigt när klockan ringde imorse. Barnen måste till skolan så det var bara att pallra sig upp. Även om jag är halvt död.
 
jag...
 
Samuel har inte ammat mer än mellan 02.00-07.00 om nätterna så det är positivt. Fr o m inatt ska han få hålla sig fram till 03.00. Men han är så sjuk stackaren :(
 
Denna vecka kommer jag inte träna p g a sjukdom och maten blir det ju lite si och så med. Men nya tag när jag är frisk. Ska försöka inte gå upp i alla fall.
 
 
Igår var jag iväg ett par timmar själv. Jag handlade lite allt möjligt. Termovantar 49kr/styck inne på ÖoB, hörlurar till bärbara DVD:rna som barnen ska ha på tåget. 59kr/styck på Claes Ohlson. Köpte ett par småsaker inne på BR till Henry.
Sedan provade jag byxor i evighet inne på KappAhl. Slutligen köpte jag ett par svarta jeans för 350kr med 30% rabatt. Jag får åka igen en annan dag och prova mer kläder.
 
Idag ska jag och Alicia tillbaka till barnläkarmottagningen igen för en andra urinflödesmätning. Hoppas det går bra denna gång!
 
 
Idag blir Samuel 9 månader! Inte klokt att han fyller 1år om 3 månader... Ska gå och kolla på lite kläder åt honom nu i eftermiddag. Han behöver bl.a. en större overall.
 
 
Imorgon är det en stor dag härhemma då vår mellangubbe aka terroristen aka huliganen fyller 7 år! Det blir sång och presentöppning på morgonen och sedan McDonalds efter skolan :D
Kalas blir det lördag!
 
Ni får ha en bra vecka! Hoppas ni håller er friska! hosthosthost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0