Torsdag, fredag

Så nu är vi färdighandlade inför julen. Julklappar, julmat och sådant *check* Vi gick till tre mataffärer för att få det billigaste av allt :D
 
Det vi gjort änsålänge på jullovet är städat, tränat, handlat och surfat på nätet.
 
 
I helgen ska vi städa klart härhemma. Jag ska träna båda dagarna, sista chansen innan jul/nyårsfrossandet hehe. Jag ska skriva packlistan *puh* och på söndag ska vi packa det mesta så vi slipper göra det på julafton. Jag ska färga håret också tänkte jag för de envisa vita/gråa håren kommer tillbaka ju,,,
 
 
Smygvägde mig imorse och vågen visade 63,3kg hihi. (65,1 i söndags) Jag kör hårt fredag-söndag också och så får vi se om jag klarar mitt mål på 62,6kg som jag satte för 5 veckor sedan. Men jag är ändå sjukt nöjd över hur jag tagit mig i kragen ännu en gång och inte låtit min sockerdemon ta över.
Jag har bestämt mig för att gå under 60kg! Jag börjar 2/1 och kör full fart framåt. Då ska de sista kilona bort.
Jag räknar med att gå upp drygt 2 kg nu under jul/nyår och det är ok eftersom jag redan planerat min fotsatta viktnedgång nästa år.
 
Ha en härlig helg! Stressa inte för mycket nu inför julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0