Veckans vägning

Denna vecka blev det ingen veckans vägning för jag ville inte väga mig... Första gången sedan 1/9.
 
Jag har inte tränat alls och ätit en massa skit fanfanfan. Men nu är det nya tag fr o m idag. Så jag vägde mig imorse och vågen visade 65,1kg. Så 1,8kg upp i veckan :(
 
Men men nu är det som sagt nya tag och jag vill ner till minus 16kg innan julafton. Och det ska jag klara men bra kost och träning. Nu kör vi! Det är alltså 1,6kg som jag ska få bort på 8 dagar!
 
Och sedan är det skärpning hela januari så att jag kan nå mitt mål slutligen!
 
Nu kör vi igen!! Visst är december en svår månad när det gäller maten. Julbord, kalas, jul, nyår m.m. men det gäller att skärpa sig de övriga dagarna i december antar jag.
 
Ett problem är att hela lägenheten är full av kakor nu... Men jag ska stå emot. Vi får äta gott på julafton nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ähh det ordnar sig, det gör det alltid...

Svar: Om man hittar tillbaka till den bra maten och motionen så ordnar det sig :D
Chetti

2012-12-17 @ 08:05:18
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

man frångår inte den på några dagar....

Svar: Nej, jag vet men jag har en historik av att nu skiter jag i detta, jag vräker i mig och går upp 10 kilo.... Så varje felsteg kräver enormt mycket styrka av mig för att komma tillbaka. Men du är en stor inspiration och jag brukar tänka på vad du skulle gjort :D
Here we go, 4 life ;)
Chetti

2012-12-17 @ 20:03:58
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

hehe jupp jupp

2012-12-19 @ 14:00:45
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0