E.T.

Igår såg vi klart E.T. och som Alicia grät när E.T. var sjuk. Hon var verkligen jätteledsen och grät hysteriskt. När hon var 2-3 år storgrät hon åt Shrek när åsnan och Shrek blev ovänner och den där sorgsna låten kom.

Min pappa var likadan och grät åt det mesta på tv. Så det är väl därifrån hon fått det.



Just det Melodifestivalen... Mollys låt var ju ganska bra, Ranelids låt var ett skämt. Han bara pratade och tjejen sjöng någon slags 80-tals eurodisko.
Jag undrar vad hans författarkolleger säger om detta bidrag haha

Jag tyckte det var tråkigt att inte Mattias gick vidare. Han var riktigt bra och låten var bra.

Youngblood var pinsamt dåliga, jag gillar pojkband men de var riktigt dåliga. Andreas Johnsons låt var tråkig och lät som alla hans låter typ.

Vad tyckte ni om Ranelid och de andra?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0