Fredag och helgen är redan här

Dagarna flyter ihop för mig som är ledig så fredag är bara ännu en ledig dag typ. Men jag hämtade barnen tidigt och nu är vi hemma och myser.

Jag som skulle rensa och göra iordning i köket i veckan har inte gjort ett dyft... Mycket p g a oro, yrsel och olust. Men jag får väl snart nya krafter. Vill inte "slösa" bort min ledighet på att sitta och titta på tv eller sitta vid datorn.

                                                       

MVC besöket gick bra. Vecka 32+2

SF: 31
Vikt: +10kg
Socker: 5,2
Hjärtljud: Runt 140
Blodvärde: 120
Blodtryck: 120/75
Huvudet neråt fortfarande men han är rörlig. Både Alicia och Henry var rörliga fram till vecka 37 då de blev ruckbara. Mina blev aldrig fixerade, jag har antagligen stort bäcken =)

Min yrsel kan ju bara vara att jag inte äter ordentligt. Jag har inga matrutiner nu när jag är hemma. Jag glömmer att äta och äter oftast inget bra. Måste bli bättre på detta!
Nästa BM träff är om 3 veckor.


                                                                 

Mötet på skolan var jobbigt. Om två veckor ska vi dit igen för de vill även prata med pappa F. Vi gör allt för våra barn och de har allt de behöver när det gäller kärlek och alla övriga behov. Jag hoppas att det hela blåser över snart så vi kan gå vidare i våra liv... Vill inte skriva exakt vad det är eftersom det är känsligt men vi gör allt för att lösa det här! Tack ni som tänker på oss!! <3

Idag var jag förbi på jobb en sväng och fikade. Jag hade även medarbetarsamtal med chefen vilket gick jättebra, såklart ;) Nya kollektivavtalet måste skrivas på senast 1/6-2012. Vi får se hur det blir med våra löner och övriga villkor. Vi kanska får stå still igen eller få en mindre löneökning. Företaget måste hålla i sina pengar i år men vi får se.

                                                          

I helgen är vi bjudna på två kalas, vuxenkalas på lördag och barnkalas på söndag. Kul att bli bortbjuden =)
Spjälsängen är jag sugen på att bädda trots x antal veckor kvar haha. Skötbord och alla skötselgrejer ska köpas och sättas upp. Jag vet att det är många veckor kvar men det är kul att gå och lukta och känna på sakerna *kärlek*

I helgen ska vi se nostalgifilmer från när jag var liten. Gremlins, Gremlins 2 och The goonies ska hyras. Får se vilken vi börjar med =)
Och så blir det Melodifestival nr 2 imorgonkväll, kul!

Ha en riktigt härlig helg nu allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du får komma förbi nästa fredag oxå och fredagen därpå och därpå och därpå...



Kram

2012-02-10 @ 18:47:38
Postat av: paula

VAD STÅR SF FÖR ?

2012-02-10 @ 21:13:45
Postat av: annau

Tyvärr blidde det inget barnkalas denna helg. W har inte mått bra alls. Har fått pencillin ska ta det 3 ggr om Dan 10 dgr. Så lilla sessan får vi fira när vi är friska.



Tänker på er kram

2012-02-10 @ 22:37:12
Postat av: Kerstin

Tessan: Inte för ofta.

Jag kommer nog när J bjuder på fika, det är om ett par veckor =)



Paula: SF=Symfusmått. Livmoderns storlek som BM mäter vid varje besök. På det sättet ser de att man följer sin kurva och att magen/bebis växer som de ska.



annau: Hoppas W snart blir frisk så vi kan komma och fira D. =D

2012-02-12 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0