Helgens eskapader





Ja, jag kan konstatera att denna helgen har vi inte gjort ett skit.

Det behövs städas men ytterst lite har gjorts och det är F som gjort det. Jag har ingen energi, känner mig lat och lite deppig.

                                                            

Melodifestivalen denna vecka:

Jag gillade Miskovsky och The Dynazti. Dannys låt var faktiskt inte bra tyvärr. Hans sångröst var riktig dålig och falsk i texterna, hörde ingen annan det?? Jag är glad att Perelli åkte ut för det var inget bra, hennes tid är över tyvärr.
Christer och Lotta sjöng också riktigt dåligt så jag förstår inte hur de kunde få så mycket röster? Kanske för att de är kända?

Vad tyckte ni?

Ny vecka på G, sportlovsvecka för oss. Ska åka till simhall, åka skridsko, inomhuslekland och lite sådant. Jag fruktar Henrys humör men vi ska väl ta oss igenom veckan??!!

Ha en härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Anette

Sötisar. Väldigt lika mamma

2012-02-26 @ 20:44:28
Postat av: Kerstin

Anette: Tack =)



Den bilden är tagen för 3 år sedan haha

2012-02-28 @ 19:00:02
Postat av: Kerstin

Anette: Tack =)



Den bilden är tagen för 3 år sedan haha

2012-02-28 @ 19:00:03
Postat av: Anette

Tyckte väl att de ser lite äldre ut på de andra bilderna :)

2012-02-28 @ 20:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0