Konstigt inlägg

Sedan blev det lakan, påslakan, kudde, täcke, spjälskydd, sängskydd, tvättlappar, skötbädd, skötbäddsöverdrag, badbalja och så en byrå för bebiskläder

ANEBODA
Byrå med 3 lådor, vit
499 kr

Kul att handla och kul att få det billigt =) Så imorgon blir det till att tvätta bebiskläder och sängkläder. Har köpt parfymfritt tvättmedel och sköljmedel. Och så ska vi sätta ihop sängen och byrån.

Igår hämtade jag ett paket från Ellos med lite bebiskläder. Här är en länk till den gulliga overallen. Vi tog den i svart färg.

http://www.ellos.se/dv/1-Ytterplagg-Overaller/EllosKids/_/N-f4zZ1z128ggZ1z141xe?Nr=232256

Nu är han ju beräknad till 2/4 och det är svårt att veta hur pass kallt det är då. Men det är en tunnare overall så han ska nog kunna ha den ett tag i början i alla fall.

Ikväll är det så äntligen dags för Melodifestivalen! Det ska bli kul, vet inte alls vem som tävlar ikväll så det blir en överraskning.
Det som jag ser framemot är att se Gina Dirawi som en av programledarna. Jag har följt hennes blogg några år nu och hon är så rolig. Ni hittar en länk till hennes blogg bland mina länkar.

Ha en fortsatt härlig helg!!


Kommentarer
Postat av: anna u

oj oj ni har köpt på nu, men bra. ska ni ha en skötbädd till? tyckte ni kanske den ni fick låna var opraktisk?



fin spjälsäng och bra pris!

2012-02-04 @ 22:23:59
Postat av: Kerstin

anna u: Jo, vi har köpt en del men det är en hel del kvar som jag vill ha =)



Vi ska ha skötbordet som vi lånade av er men skötbäddens ena sida har ingen luft så därför köpte vi en ny. :-)

2012-02-06 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0