Onsdagens eskapader


                             

Usch och fy, natten mot onsdagen vaknar jag av att jag mår väldigt illa. Jag springer till badrum och spyr ner hela vasken, fräscht. Och så fortsätter det hela natten, jag kräker många många ggr och mår fruktansvärt dåligt.

Jag hör även hur Alicia springer ut flera ggr och kräks. Pappa F hjälper henne. Vinterkräksjukan är här, inte roligt när man är i vecka 35...

Jag sover inte en blund på hela natten. På morgonen frågar F om han behöver vara hemma. Eh, jo jag klarar inte av mig själv ens. Hur gör ensamstående det??
Vi gör misstaget att ha Henry hemma också. Han har ju energi till tusen så det är svårt att vila. Han vill inget illa men han har energi för 5 barn tillsammans. Han låter, sjunger, pratar högt m.m.

Så onsdagen bestod av säng och soffläge, F fick gå och köpa diverse saker som vi behövde för att överleva dagen.

Jag skulle egentligen tvätta, barnen till kyrkans miniorer och Alicia till tandläkaren men alla planer fick strykas såklart.

Bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0