Tisdagen den 14/2

Ja, vad har jag att skriva om, inte mycket just nu.

Både igår och idag har jag o princip suttit hemma vid dator och tv. Min mage krampar då och då och jag mår så illa hela tiden. Jag har nu gått 33 hela veckor och har ca 7 veckor kvar till beräknad födelsedag.

Imorgon har jag bestämt mig för att åka till Barnens Hus för att titta på babygym och ett badbaljestöd (som man lägger bebisen i så man slipper hålla i den när den badar) och bara gå runt och strosa bland bebissakerna. Och hämta paketet som man får gratis om man är gravid.

Idag har jag budat på lite bebissaker på Tradera men auktionerna går ut först om 3 dagar så det är en tråkig väntan =)

Just nu håller jag på att tvätta sängkläder och handdukar och sådant. Det har jag börjat göra i tvättstugan nu. Det är så mycker mer frihet nu när barnen är i skolan och jag är ensam hemma i flera timmar. Det är en lyx och det känns konstigt att få vara ledig. Tråkigt att alla andra i min närhet jobbar. Hoppas fler blir gravida snart så vi kan vara lediga samtidigt =)

Nu har jag och barnen sett ännu en gammal klassiker





"The goonies" är en film som jag älskade som liten. Nostalgi på hög nivå

I helgen har vi tänkt se E.T. och Den oändliga historien. Vad finns det fler för gamla filmer från 80-talet som är värda att se?? Tipsa gärna

Idag är det Alla Hjärtans Dag och det betyder nada för mig. Jag fick ett kort av Henry, gulligt. F kom på det vid 16.00 och ringde mig och sade Grattis haha. Jag är inte så mcket för sådana högtider. Jag tycker man ska vörda kärleken varje dag på olika sätt och former.

Ni får ha en härlig vecka!!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

stand by me är ju en höjdare. tillbaka till framtiden är inte att förkasta. critters. alla fredagen den 13e. terror på elm street. halloween. the list goes on and on and on.

2012-02-15 @ 07:37:45
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: anna U

Alla hjärtans dag betyder att förtagen tjänar pengar, tycker samma som du vörda kärkleken.

d och w frågade hela tiden vad man gör och om vi skulle göra ngt. Det vi gjorde var att köpa en ros och lite choklad till pappa.

Och när pappa kom hade han med köpt till oss. Men det blev vin till mig :)



the goonise, kommer inte ihåg om jag sett....



kram

2012-02-15 @ 18:37:16
Postat av: paula

det finns oändliga histiorien 2 också.

2012-02-16 @ 08:10:02
Postat av: Anonym

Stamp-E: Stand By me måste ses. Tillbaka till framtiden kanske. De andra är kanske inte så barnvänliga =)



Anna u: Klart du måste ha sett "The goonies"! Annars får du se den nu. Vin låter gott =)



Kram



Paula: Mmm den filmen är inte ens i närheten av 1:an. Men får kolla på den oxå =)

2012-02-16 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0