Fredag

Hmm igårkväll blev det slappande framför tv:n och det behövdes. Jag såg först en film, under andra filmen somnade jag. Innan 23.00 så sov jag, men på vardagarna är jag upp till 00.00 oftast.



50/50 heter filmen som jag orkade mig igenom. Det ska vara en komedi men jag skulel kalla den drama, lite åt sorgligare hållet. En 27-årig kille som får cancer och så får man se hans kamp med sjukdomen och relationerna till flickvännen, bästa kompisen, föräldrarna m.m.
Vissa saker är småroliga men det sorgliga tar över.
Den var ok!

                                                          


Just det jag var ju på Barnmorskebesök också igår. Vecka 29+3, vilket betyder att jag gått 29 hela veckor och 3 dagar igår. Och en graviditet är 40 fullgångna veckor (+-2 veckor) så det går framåt med stormsteg.

SF måttet: 28, det är livmoderns storlek på längden och måttet ligger precis på genomsnittet
Vikten: +9 kg
Hjärtljuden: 148
Blodtryck: 115/70
Socker: 5,3

Allting såg bra ut och lillebror ligger neråt med huvudet. Han är dock rörlig men enligt BM så brukar de inte vända sig om de väl lagt sig rätt i denna vecka. Skönt!

Nästa besök är om 3 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0