Söndag-måndag

Vår söndag gick i lugnets tecken och vi var hemma hela dagen. Laddade batterierna inför veckans arbete.

Jag pysslade med barnens kläder, rensade ut gamla och lade in nya. Jag beställde en hel del nya kläder också till Alicia.

Läste igenom försäkringspapprena och fyllde i alla blanketter *puh*. Nu får vi se om vi blir godkända... Kollade även på bolån och det ser dyrt ut. Vi fortsätter spara pengar för att få ihop en ordentlig insats innan vi frågar om lånelöfte.

Idag är bebisen i magen 28 hela veckor. Tänk vad fort tiden går nu. Ca 12 veckor kvar till beräknat datum, det är ju ingenting typ. Och vi som inte har handlat något ännu... Hoppas bebisen behagar stanna inne i alla fall till några dagar innan beräknat datum.

Annars har jag väl inte så jättemycket att berätta tyvärr.

Arbetsveckan är igång och jag har ca 3,5 veckor kvar att jobba =)

Ha en fortsatt härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Anna U

tänk vad tiden går...



fotboll på söndag samma tid och samma plats!

2012-01-11 @ 08:56:26
URL: http://annaadidas.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Anna U: Ja, jag fick mail av tränaren =)



Jo, snart har vi vår lille guldklimp här!!

2012-01-11 @ 15:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0