Måndag, tisdag

Måndagmorgon var det dags att åka hem till 08-land igen och resan upp var lika hemsk men han sov i princip hela vägen från Jönköping till Norsborg så det var skönt!
 
Denna dag var det även min födelsedag och jag fyllde hela 33år. Vi firade inte den direkt för jag vill inte fira. Vill inte bli äldre och jag firar hellre barnens födelsedagar!
 
Väl hemma så packade jag upp och kollade igenom brevhögen.
 
Vi fick låna hem en bumbostol av min bror Max och där satt Samuel bra
Idag, tisdag så fick vi besök av min bror Jan med familj som är häruppe i STHLM på semester. Vi fikade lite och gick ut på lekplats och så innan de åkte in till stan.
Samuel med sin morbror Jan
 
Nu ikväll kollade jag igenom räkningarna och fyfan vi har inga pengar över efter räkningarna :-( och då menar jag 400kr över efter räkningarna :-(
Så det blir till att ta av sparpengarna igen och det där huset känns väldigt avlägset just nu...
 
F var på sitt läkarbesök idag och där bestämdes det att han måste genomgå en ny operation i höst. Skruvarna i hans fot sitter fel och de ska prova en ny metod nu. Så han är sjukskriven från idag och hela hösten troligen och kanske även en bra bit in på vintern...
Jobbigt på många olika plan :-(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0