Presenter

I Skåne fick både jag och Samuel presenter :-)
 
En Kizz body från morbror Göran till Samuel
Jag fick två färgglada handdukar av min syster Karin i födelsedagspresent
Samuel fick en fin tröja av morbror Jan med familj
Och en rolig bok med ljud
Jag fick en Paradisask av min syster Paula i födelsedagspresent mmmm
Jag fick två trisslotter av min bror Erik med familj och på ena vann jag hela 25kr!! :)
 
Vi syskon brukar inte ge varandra presenter så det var väldigt roligt att få något!
 
Av min mamma fick jag 200kr i presentkort på H&M så där ska jag handla när jag gått ner alla mina kilo :)
 
Idag fick vi mer choklad av min bror Jan med familj när de kom och hälsade på.
En ask med Geisha mmmm
Nu har jag bloggat färdigt för denna gången. Nu vet ni vad vi pysslat med senaste tiden :)
 
Ha en skön vecka! Imorgon blir det nog en hemma dag för att vila upp oss haha

Kommentarer
Postat av: Anna i

Härligt!!
Vilka fina presenter.
Kram

Svar: Tackar :-)
Chetti

2012-07-25 @ 19:51:46
URL: http://www.annaadidas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0