Tisdag-onsdag

Tänk att vi faktiskt fått sommar här i Norsborg. Varmt och soligt.
Men F, Henry och Samuel är jätteförkylda och hostiga. Ville åka till stranden idag men kan inte vara själv där med alla barnen om något skulle hända.
 
Men nu ska visst F med barnen till Heron city en sväng. Jag orkar inte.
 
 
Den här t-shirten fick Samuel av min syster Ingela :)
 
 
Den här burken fick vi fylld av 4 sorters hembakta småkakor. Mumsigt. Ingela tyckte vi skulle ha de på dopet men vi ville äta de själva haha :)
 
Henry fick en pistol med skott, tyvärr passade inte skotten till pistolen...
 
Jag mår ganska dåligt men vill inte gå in på det här på bloggen. Vissa saker vill man helt enkelt inte dela med sig till (o)kända. Några vet och jag är glad för ert stöd!
 
Kramar till er alla och njut av sommaren vi fått
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0