Måndag-tisdag

Regnet har öst ner här ett par dagar, inte roligt :(
 
Så vi har varit hemma, barnen har lekt med kompisar och vi vuxna har fixat med lite nödvändiga saker.
 
Jag håller på att städa upp härhemma för min käraste syster Ingela och hennes tre gosiga pojkar sitter i en bil på väg upp till oss just nu. De är framme vid 21/22 tiden.
Då har Samuel säkerligen redan lagt sig för natten, för han somnar alltid mellan 20/21 nuförtiden. Men Ali och Henry väntar med spänning.
 
Inatt gjorde jag lite förändring med Samuels nattamning. Jag brukar ligga och amma men då vaknar han typ en gång/timmen. Inatt lade vi honom vid 21 och så sov han till 04.00 och då ammade jag honom sittandes i sängen i ca 30 minuter och lade ner honom i sin säng igen. Han sov sedan till 08.00!!
Så det var fantastiskt skönt att få sova så många timmar och själv dessutom. Nåja med F såklart och först Ali i sängen och när jag tagit tillbaka henne till sin säng så kom Henry efter ett tag...
 
Ja, måste vidare och kolla lite bloggar. Jag kommer troligen inte blogga eller kolla bloggar de närmsta dagarna. Imorgon ska vi på kryssning, fredag blir det dopsaker som ska trixas med, lördag är Samuels dop.
På fredag kommer min bror E med familj och stannar över helgen. Så det är fullt hus men det ska bli så kul!!!
 
Ha en underbar vecka gott folk!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0