Onsdag, torsdag

Idag är det avslutningsfest för Henry och förskoleklassen. Barnen ska uppträda och sedan blir det picknick. Trevligt men urdålig info.

Först idag såg jag att de satt upp en lapp om detta på väggen. Lite sen info...

Sedan var det andra dagen på en vecka som 6-åringarna springer själva på skolgården eftersom det inte finns någon personal.
Ingen alls som tar emot, tar hand om dem eller något. Det är så dåligt! De har alltså 0 koll. Sjukt!

Imorgon är det skolavslutning och som vanligt får jag ju välja vem jag ska gå till och denna gång blir det Henry eftersom han slutar förskoleklassen. Jag har köpt något litet åt fröknarna



Små ljus som är formade som blommor. Söta!

Vi har ju en liten kreativ flicka härhemma som tar slut på allt, folie, tejp m.m. Här är några av hennes konstverk men hela hennes rum är fullt av alla möjliga slags påfund :)








Det närmar sig ett bilköp för oss men haha det har vi sagt förut också. På måndag ska F till Varberg för att kolla på en bil och om allt ser bra ut så blir det den.
Är lite orolig dock för har hört att Chrysler kan ha problem med växellåda, bromsar m.m. Men denna bil är 5 år och förhoppningsvis så brakar den inte ihop direkt...

Här är fortfarande ostädat härhemma och jag har kommit in i någon slags olust till allt. Lite postgraviditetsblues tror jag. Men jag får väl rycka upp mig och ta tag i saker! Ska försöka städa ordentligt fredag-lördag så att vi börjar långledigheten med en ren lägenhet.

F jobbar sin sista dag på länge imorgon. Ska bli kul att vara lediga så länge samtidigt, kul men fattigt :) Men detta är ju once in a lifetime. Vi kommer ju aldrig kunna vara lediga så länge tillsammans igen.

Ni får ha en härlig dag! Nu vill vi ha sommarväder med 25-30 grader så vi kan åka till stranden.


Kommentarer
Postat av: mamma

Så duktig Alicia är! Vad månde bliva?

2012-06-14 @ 22:14:02
Postat av: paula

va duktig hon e! :-)

2012-06-15 @ 00:10:01
Postat av: Kerstin

mamma: Ja, hon kommer absolut syssla med något kreativt! Ska bli kul att följa hennes uppväxt och intresse.



Paula: Tack :)

2012-06-16 @ 20:41:27
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0