Lördag-söndag

Igår, lördag så slappade vi hela dagen. Jag och Alicia skulle ju ha en mamma-dotter dag men en klasskompis ringde och ville leka med henne. Då var inte jag lika intressant längre =(
Vi får ta det en annan helg.

Jag är så trött nuförtiden, skulle kunna sova i princip dygnet runt nästan... De två senaste nätterna har Samuel faktiskt bara vaknat 1 gång/natt men då har han varit vaken i typ 2 timmar. Men jag känner mig utvilad i alla fall.

Idag är min gosse 2 veckor. Förstår inte hur tiden kan gå så snabbt?









Idag, söndag har vi mest slappat också haha. Vi var ute en sväng med vagnen och barnen lekte på lekplats. Sedan så har barnen lekt med kompisar ute och hemma.

Imorgon börjar en ny vecka och F´s sista 4 pappalediga dagar. Fr o m fredag är det jag och Samuel om vardagarna. Ska bli skönt på något sätt men jag kommer sakna F´s stöd och sällskap och det blir säkert jobbigt att få upp barnen och iväg till skolan i tid.

Ha en bra vecka nu

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :D

2012-03-25 @ 22:18:01
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Jag vill gosa med honom!!!! <3

2012-03-26 @ 09:26:21
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Madde

Er lille Samuel är jättesöt. :) Grattis! Kram

2012-03-27 @ 16:25:08
Postat av: Kerstin

Stamp-E: Snart har ni er egen nyföding hemma =)



Ingela: Välkommen upp <3



Madde: Tack så mycket! =) Kramar

2012-03-27 @ 21:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0