Måndagsinlägg

Idag var det dags för skola igen efter en veckas sportlov med dels en massa roliga aktiviteter och tyvärr en del sjukdom =(

Men idag var Alicia så pass bra att hon kunde gå till skolan. Henry är däremot fortfarande snorig och hostig men han är inte värre än att han kan bråka hela dagarna ändå...
Så det var med lätt steg jag gick hem från skolan efter att ha lämnat dem =)

                                              

Så idag passade jag på att damma de rum som behövdes, dammsög hela lägenheten och svabbade golven. Slängde en massa grovsopor och ställde iordning. Så nu är här äntligen rent men ajaja min rygg och magen krampade sig hela tiden.
Bara att lämna och hämta på skolan så krampar sig magen, så livmodern är verkligen i träning.

Idag är bebisen hela 36 veckor och det är nu bara 4 veckor kvar till Beräknat födelsedatum. Så man kan säga mellan 2-6 veckor kvar om han skulle komma i normal tid. Hoppas såklart på närmare 2 veckor hehe

                                                     

Ikväll började Henrys simskola men efter 5 minuter ville han inte mer. Han hade fått vatten i örat och det gjorde ont. Han har ju rör men jag visst inte att de skulle under vattnet med huvudet första lektionen... Så nästa gång blir det fettvadd i öronen och jag ber och hoppas att han är med. Annars är det utkastade pengar då man inte får pengarna tillbaka vid avbruten kurs...
Jag får väl muta honom eller något.

Ja, nu ska barnen läggas så vi får lite lugn och ro. F har förresten bytt schema, så nu börjar han tidigt på morgonen och slutar tidigare på eftermiddagen. Bätte för mig tycker jag =)

Ha en fortsatt härlig vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0