Nu är namnet bestämt

Välkommen Samuel Eguono Johnson!! 

Eguono betyder kärlek och är ett namn från F´s stam Urhobo.

F ville ju ha Philip egentligen men han tycker att Samuel är ok nu också. Han har fått smaka på det hela veckan ju =)
Jag vill ju inte att han ska heta något som F absolut inte gillar.

Tänk att han redan är en vecka gammal! Jag vill bara stanna tiden, vill inte att han ska bli större. F är ruggigt bestämd om att detta är sista barnet. Han har nu 4 barn och är 38år. Han känner att han vill ha lite tid kvar i livet att "njuta av" haha

Jag försöker njuta så mycket jag kan av detta lilla underverk. Jag blir ledsen på något sätt att detta är sista gången jag håller i min egna nyfödda bebis.
Nej, jag måste bli sjuksköterska helt enkelt och få jobb på förlossningen, BB eller NEO så att jag får mysa med bebisar varje dag.
Och mina barnbarn kommer bli bortskämda av mig med all min kärlek och tid <3

Ha en fortsatt härlig vecka!!





Första dagen barnen träffade Samuel

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

Välkommen Samuel "Samme" till familjen! :D Fint namn, passar jättebra... längtar efter att "snusa" på honom.... :)



När ungefär har ni tänkt dop?



Ha en bra dag.



Kram Stamp-E

2012-03-20 @ 08:04:52
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Stamp-E: Tackar!!

Dop blir troligen i juni någongång. Jag vill gärna ha det när han är runt 3 månader, precis som med Alicia och Henry.



Kram

2012-03-21 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0