Tisdag-onsdag

Ja, vad händer hos Familjen Johnson då?

Inte så mycket just nu. Barnen är i skolan om dagarna medan jag vilar upp mig, sitter vid datorn och strötittar på tv.
Dagarna de går förbi i alla fall.

                                         

Ikväll var Henry i kyrkan på kyrkans miniorer. Alicia vill inte gå för det är bara 6 åringar där typ. Men i höst kan hon börja på juniorerna och det blir nog roligare för henne. Henry behöver det lugn kyrkan och personalen ger honom.
Och jag, pappa F och Alicia behöver lugnet när han är där =)

Imorgon är det dags för simskolan igen men det är tveksamt om han ens vill gå dit. Men ska försöka få dit honom och hoppas han vill vara med. Vi får se helt enkelt.

Jag känner mig just nu som en 90-åring. Jag är så otymplig, klumpig och magen krampar. Benen luckras upp och minsta ansträngning är jobbig... Det hjälper inte att jag svullnat upp som en ballong också, ansiktet, händerna och fötter/ben är värst. Väger alldeles för mycket också, ångest! Ska bli skönt att få tillbaks in kropp och kunna börja gå ner kilona igen

Ha en fortsatt härlig helg!!

Kommentarer
Postat av: paula

bry dig inte om vikten nu när du är gravid. du är ju fortfarande smal.

2012-03-07 @ 23:26:53
Postat av: Kerstin

Smal?? Nej, det skulle jag inte påstå. Jag har aldrig vägt såhär mycket...

10 kg mer än när jag skulle ha Alicia och Henry. Typ nästan 30 kg mer än jag brukar...



Men mycket är vatten hoppas jag =) Men i vår/sommar blir det promenader och gymmet

2012-03-09 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0