Jobbig kväll och lördagsmorgon

Igårkväll var Samuels tarm hård, stor och omöjlig att trycka tillbaka. Han skrek rätt mycket så vi bestämde oss för att åka till akuten på Astrid Lindgrens sjukhus.

Väl på plats fick vi snabbt hjälp men då hade tarmen såklart mjuknat och gått tillbaka. Hon undersäkte honom noggrant och tyckte inte det behövdes en akut operation så han sattes upp på en akutlista för operationer.

Jag hoppas han ska få en tid redan nästa vecka för denna oro, smärta och att vara beredd att åka in till akuten med 3 barn dygnet runt är inte rolig!

Imorse fick han ingen luft, kipade efter andan och jag fick panik. Hela halsen och näsan full av snor och slem. Jag känner bara att jag inte orkar längre, nerverna är utanpå kroppen. Var nära att åka in till akuten igen men F fick bort allt slem så nu är han bra igen. Men det var otäckt!

Vill bara att allt ska bli bra så vi inte behöver gå och vara oroliga hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

Allt ska bli bra! Kram

2012-05-07 @ 07:53:38
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Kerstin

Stamp-E: Tack bror! Kramar

2012-05-07 @ 13:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0