Veckan som pågår

Det har varit en hel del kul i veckan! I tisdagskväll var det ju dags för Borgskolans årliga vårkonsert.

Henry var med och sjöng en sång tillsammans med förskoleklassen. Alicia var inte med alls. Vissa barn var jätteduktiga


Ser ni honom? :)

Igår var det dags att träffa mina mammor från nätet. Vi har alla fått barn i februari/mars i år. Det var nervöst och pirrigt men det släppte direkt. Vi var väl runt 10 stycken som promenerade med våra barnvagnar. Vi satte oss i en park och åt lunch. Det var väldigt trevligt och jag ser framemot nästa träff. Vi ska träffas en gång/månad är det tänkt.

Inatt sov Samuel från ca 20.30-04.00. 7,5 timme och jag fick sova 5 timmar i sträck! Fantastiskt. Tänk om han kunde sova 22.00-06.00 då hade jag varit helnöjd :)


Kommentarer
Postat av: anna u

härligt att du får sova ut nu!!!

2012-05-31 @ 17:34:42
Postat av: Kerstin

anna u: Ja, vi tar en natt i taget haha. Inatt sov han 22.00-04.00 så det är ju härligt. Men vid 06.00 tyckte han att vi skulle gå upp men fick honom att somna om så vi gick upp vid 08.00

2012-06-02 @ 12:10:38
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0