Onsdagen

Kollade mina mail precis och jag har kommit med i en ny Buzzador kampanj.
 

Ditt buzzadorpaket innehåller:

  • 20 förpackningar Min Frukt á 90 g.(Servera ditt barn 4 st och buzza resten av produkterna!)
  • 1 Buzzadorfolder.
 
Ska bli kul att testa och att buzza för Samuel bebiskompisar :D
 
Jag fick en ny läkartid hos hudläkaren. 22/11 blir det istället. F och Samuel får följa med som stöd. Jag har bestämt mig för att vänta med örat. Det känns som det blir för mycket. Jag tar prickarna först och sedan tar jag tag i örat och mina susningar,
 
Idag har jag gjort iordning Alicias rum. Allting är på sin plats och allt är uppmärkt. Hon blev mycket glad nu när hon kom hem. Hoppas nu det fortsätter vara ordning...
 
Mammaträffen idag blev inte av. Men jag och två mammor bestämde oss ändå för att träffas men då sade F att han inte tyckte Samuel skulle åka in till stan. P g a förkylningen och att han sover så dåligt om nätterna. Så jag fick avboka ändå... :( 
Tur var väl det då jag knappt sovit inatt, Samuel vaknar efter 1,5 timme natten lång. Jag hade varit glad om han bara sov tre timmar på raken. När väckarklockan ringde så var jag halvt död. Men barnen måste till skolan. F hade varit uppe hela natten p g a valet i USA...
 
Härligt att Obama vann igen men samtidigt sorgligt för Romney som lagt ned så mycket pengar och tid. Han såg så ledsen och besviken ut.
 
Vi fick ett förslag på helförsäkring på bilen igår. Från IF, 9600kr för ett halvår.... Sjukt ju! Jag ska kolla med Länsförsäkringar som vi haft förut och även andra. Vi hade en prova på försäkring från IF nu första halvåret på endast 1900 kr för ett halvår i helförsäkring. Det var sjukt billigt.
Vart har ni er bil försäkrad?
 
Jag räknar med runt 1000kr/månad men helst inte mer... Läste igår i en tidning (Mitt i Botkyrka) att vi i Botkyrka har de dyraste bilförsäkringarna. Det räcker inte med att vi betalar bland de högsta skatterna om inte högst,,,
 
Imorgon ska jag med Henry till skolsystern. Spruta, syn, hörsel, vikt, längd och lite hälsosnack. Det går nog bra! :)
 
På fredag ska jag iväg och shoppa ny väska åt mig. Min belöning för att ha gått ner 10kg. Får se om det blir sneakers också. 
 
Ha en bra vecka nu, 2 dagar till helgen
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

Länsförsäkringar är bra, dom brukar ligga lågt.... mmmm det är ju så med områden med mycket problem i, premierna blir mycket högre än i andra områden.... skriv er i södermalm :D

Svar: Ja, vi har allt annat hos Länsförsäkringar förutom barnens försäkringar som vi har hos Trygg-Hansa. Det blri troligen dem. Ja, det är skit att det ska vara så dyrt här p g a alla bilbränder, bilstölder m.m. :(
Chetti

2012-11-08 @ 07:51:19
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

in the ghetto, in the ghetto... (elvis version hehe)

Svar: :D
Chetti

2012-11-09 @ 21:44:48
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0