söndag och dubbelt firande

Idag är det ju Farsdag och jag köpte två par strumpor och en t-shirt som barnen gav till F.
 
 
 
Sedan så fyller Samuel hela 8 månader idag! Helt otroligt känns det och det känns som vi hoppat över ett par månader...
 
 
 
 
Han vet redan vilken dryck som gäller :D
 
 
Jag har skrivit ihop ett matschema som jag ska försöka följa. Ett "sluta amma" matschema. Denna vecka ska jag byta ut lunch och middag mot vanlig mat. Han ska få amma morgon, mellis och kväll/natt denna vecka. Men sedan ska jag för varje vecka byta ut ett av målen mot mat. Det sista är nattamningen vilket brukar vara jobbigt men F får ta honom ett par nätter. Håll tummarna för att det funkar!!
 
Nu har jag beställt skor och väska från nätet vilket var min belöning för att ha gått ner 10 kg.
 
Information om Anna Field Handväska - Svart
  • Stängning: dragkedja
  • Fack: rymligt innerfack, mobiltelefonfack
  • Foder: textil
  • Höjd: 30 cm
  • Längd: 40 cm
  • Utvändigt material: förstklassig skinnimitation
  • Vidd: 13 cm
Jag beställde den från www.zalando.se och den kostade 409kr. Fri frakt och retur.

Beställer man deras nyhetsbrev får man 100kr rabatt (beställning för minst 500kr)
 
Klassiska svarta Adidasskor. Kostade 449kr men jag hade 20% rabatt på märkesvaror så priset blev 360kr.
Jag har redan vita och älskar dem.
 
Jag skulle gärna vilja ha en ny varm vinterjacka. Vart hittar jag en fin sådan? Vill gärna ha en figursydd, längden ska vara ner över höften, luva med fuskpäls. Gärna svart. Tips!!
 
 
 
Nästa vecka blir det fullt upp. Jag ska rensa igenom vårt förråd (puh...) och slänga saker, ställa iordning m.m. Det lär ta sin lilla tid men sedan så kommer det kännas underbart skönt! Får då har jag rensat igenom allt vi äger och har, ställt allt iordning och allt är rent!!
 
Måndag är det utvecklingssamtal för Alicia och på tisdag är det utvecklingssamtal för Henry. Jag ska dessutom på en mammaträff inne i stan på tisdag.
På onsdag är det dags för BVC besök med Samuel, 8 månaderskontrollen. Vi ska också förbi Öppna Förskolan där Samuel ska fotograferas.
 
Nu ska jag gå och mysa med pappa F och Samuel som vi firar idag!
 
Ciao

Kommentarer
Postat av: Tessan

På Stadium och Intersport har de bra och snygga vinterjackor till bra pris.

Svar: Då vet jag vart jag ska gå :D
Chetti

2012-11-11 @ 19:26:08
Postat av: Anonym

Peak performance tycker jag har dom bästa vinterjackorna
Varma & sköna & håller länge.
Söt minstingen är & redan så stor :)
Anette

Svar: Tack då ska jag kolla in dem :)
Chetti

2012-11-12 @ 12:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0