Söndagen fortgår

 
Även idag är vi ensamma för pappa F är på tränarkurs hela dagen.
 
Idag lyckades vi både fotografera och filma Samuels senaste grej :D
 
Det började såhär
 
Sedan hittade vi honom såhär efter vilan
 
Nu är det inga problem att ställa sig upp. Värre är det att sätta sig ner igen...
 
 
 
 
Filmbevis :D
 
Nu äter han mat till lunch, mellis och middag men fr o m idag inför jag även frukost som måltid. Så får han amma till kvällsmål och på natten. Sakta men säkrt ser jag ett slut på min amning på gott och ont. Skönt att slippa men samtidigt vemodigt att jag aldrig mer ska få amma.
 
Nästa vecka ska jag och Alicia en dag till Skärholmen för att köpa lite nya kläder åt henne. Sedan måste jag till Öppna förskolan en dag och buzza för mina produkter. Nestlés fruktmål.
 
Nästa helg blir det till att julpynta, baka pepparkakor och börja med julkorten. Mysigt!!
Nu kör vi!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0