Veckans vägning

Först ville jag inte väga mig p g a veckans snedsteg men tänkte nej det är lördagar som är min vägning. Jag får vara beredd att ta emot viktuppgång oxå ifall jag inte skött mig.
 
Vågen visade 67,6kg och visst jag har gått upp 3hg i veckan. Tråkigt men well well it is what it is. Hitintills har jag gått ner 11,9kg och det är inte fy skam!!
 
Men nu har jag tagit ett beslut att fr o med imorgon och 5 veckor framåt köra Viktväktarna. Jag har kvar mina gamla matscheman som jag nu förnyat och ska följa. Så yes jag ska banta nu i 5 veckor framåt. Mitt mål är att gå ner 5 kg till julafton och därmed ha gått ner totalt 17kg. Och ha 2 kg kvar till den vikt jag vill ligga på.
 
Senare ska jag köra som vanligt för att hålla vikten. Och då ha lördagar som gottedag.
 
Kommer jag klara detta? Jag vet inte men jag ska göra mitt absolut bästa!!
 
Here we go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0