Veckans vägning

Vågen visade 69,1kg imorse. Vilket betyder en uppgång på 3hg i veckan. Totalt har jag gått ner 10,4kg på 9 veckor!
 
Jag är ändå glad att jag bara gått upp 3hg med tanke på allt det vi åt lördag-onsdag. Vi åt ute två ggr och åt en massa gott varje dag.
 
Nu kör jag vidare och idag tar jag som sagt en ickegottelördag för att balansera för det jag åt i veckan.
 
Jag är fortfarande på -10kg andra veckan i rad så nu ska jag belöna mig med en ny väska och nya sneakers. "´Cause I´m worth it!"
 
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är så duktig! 10 kg är mycket. Mika håller på och tränar som en galning. Det är nu det börjar synas. Ni är jätteduktiga båda två :).

Glad allahelgona på er
Kram

Svar: Tack vännen! Ja, och så vill jag få bort 8-9kg till om det går :-)
Säg till Mika att kämpa på! Nu är det nya rutiner för livet! Ingen mer jojobantning!!

Kramar
Chetti

2012-11-03 @ 17:03:27
Postat av: Jan

Bra gjort av dig!
Dags att ta tag i det själv...

Svar: Tack!! Ja, det är inte lätt det här med vikten och maten... Men jag hejar på dig!

Jag har fått ett nytt tänkande när det gäller mat, träning. Mycket tack vare E och hans enorma viktresa! Nu ska detta fungera för livet får jag hoppas. Kämpa på brorsan!
Chetti

2012-11-04 @ 18:27:08
Postat av: Stamp-E

geez... nä nä, du kan inte skippa lördagen på det sättet bara för att veckan klyddade lite... då följer du ju inte din nya planering ju.... :D

Svar: Hihi jo jag kände att jag hade haft min andel av "lördagar" i veckan :-)
Men nästa lördag blir det troligen en riktig frossarlördag hehe
Chetti

2012-11-05 @ 08:39:47
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

hehe ok ok

2012-11-06 @ 07:44:11
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0