Söndag, måndag

Igår, söndag gjorde vi inte så mycket. Vi tog det lugnt och laddade batterierna. Men jag tränade och så.
 
 
 
 
Idag, måndag började jag med utrensning av vårt sovrum... Och våra garderober och lådor är fulla av saker, mycket skit som ska kastas/skänkas bort. F´s garderob är nu ren och i ordning! :-)
 
 
En ny vecka och nya tag med träning, nyttig mat och förhoppningsvis mer minus på vågen. Men det har varit 5 bra veckor så kroppen kanske behöver stå still denna vecka?! Vi får se, jag kör som vanligt bara. Jag bantar ju inte utan har börjat med nya mat och motionsvanor.
 
Denna vecka ska jag klippa mig (imorgon) och färga håret. Jag ska som sagt rensa ut vårt sovrum. Och så måste jag samla ihop alla de bästa fotona från Samuels första 7 månader och framkalla dem. Det lär ju bli en del :-)
 
Roligare än så ska vi inte ha det! Hoppas ni alla får en härlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0