Torsdag, fredag

Igår, torsdag så fyllde vår lille gubbe hela 7 månader. Say what?? Ja, otroligt nog är han redan det. Känns som om vi hoppat över några månader...
 
 
Tänk om 5 månader fyller han 1år! Nej, stoppa tiden! Om 10 månader är jag tillbaka på jobbet och jag har nu varit hemma i 8,5 månad. Tiden flyger fram!
 
Idag, fredag har jag inte suttit ner alls. Är helt slut i ryggen. Först handlade jag på Lidl, sedan på Ica Maxi, sedan rensade jag igenom de sista lådorna och skåpen i sovrummet. Sedan tvättade jag 14-18. Slutligen städade jag toaletter, vaskar, plockade upp i alla rum och dammsög hela lägenheten *puh*
Nu sitter jag äntligen ner en stund och tänker då surfa runt lite :-)
 
 
Nu är sovrummet genomgånget och det har tagit många timmar. Men det var värt det! Nu är det så rent överallt, allt ligger i ordning och vi kan hitta saker utan att dra ut allt först :-)
Nu är barnens rum kvar plus förrådet. Skönt att se slutet av min genomresning... Men som sagt balkongen är belamrad med allt möjligt. I helgen ska det som ska slängas, slängas i alla fall!
 
Imorgon är det veckans vägning och det är spännande att se om jag även gått ner något denna vecka.
Sedan blir det en massa gott imorgon. Jag har köpt gräddbullar, chocolate chip cookies, muffins, choklad, chips och godis. Får se hur mycket jag orkar haha. Men det är helt otroligt att jag kan ha saker hemma i skåpen utan att äta från det! Kanske för att jag vet att jag får äta vad jag vill på lördagar? Tack E för detta geniala drag i livstilsförändringen! :-)
 
Just det ska färga håret imorgon också. Mörkbrunt blir det. Har börjat få vita/gråa hår... Frisören sade att det är ärftligt när man får gråa hår. Tror min pappa fick rätt tidigt, eller??
 
 
I helgen ska jag framkalla en massa kort har jag tänkt. Ska bara samla ihop alla kort från de olika datorerna. Det är kort från det senaste året typ. Hur ofta framkallar ni och isåfall vartifrån?
Har även tänkt att försöka sova ut i helgen om det nu går...
 
Ha en härlig helg allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

IT works if U work it...

Svar: Precis, det gäller att förbränna det man ätit och sedan skärpa sig resten av veckans dagar! Ditt koncept
Chetti

2012-10-15 @ 08:04:43
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Japp, pappa blev gråhårig när han var 25.....

Svar: Ok då är det generna då :)
Chetti

2012-10-15 @ 12:15:41
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0