Veckans vägning

Vågen idag landade på otroliga 68,8kg vilket betyder att jag gått ner 1,6kg i veckan. Och totalt 10,7kg på 8 veckor.
 
Jag är otroligt glad och lite chockad över hur bra detta går (änsålänge). Jag är nu 2,8kg från att ha normal BMI :D
 
Jag har passerat två mål nu i veckan.
 
1) Komma under 70kg wihooo
 
2) Att gå ner 10 kg wihaaa
 
Så nu får jag en ny belöning vilket kommer vara en ny väska och nya sneakers. Väger jag -10kg även nästa vecka så går jag och shoppar då :)
 
Nu kommer min syster vara här i veckan plus att vi ska ha en hemskt god Halloween hehehe så jag hoppas bara kunna hålla vikten denna vecka.
 
Ha det bra!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jupp jupp goodie goodie

Svar: yes man :;-)
Chetti

2012-10-29 @ 08:24:31
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Åh, så härligt! Unna dig verkligen det du satt dig för nu =) själv har jag gått ner 4,7 kg på två-tre veckor, så nu är jag också igång och kör stenhårt! På tiden... ;0)

Svar: Ja, jag räknar med att ha gått upp på lördag men om jag fortfarande ligger på minus 10kg då blir det shopping i helgen :-)Vad roligt att du också är igång nu! Försök implementera mat och motionsrutiner som går att följa länge (hela livet?) och försök att inte förbjdua allt utan unna dig på lördagar eller annan valfri dag! hejhejeheja
Chetti

2012-10-29 @ 10:03:11
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0