Fredagsinlägg

Denna dag passade vi min väns son hela dagen. Det blev en rolig överraskning för Henry att hans kompis var här när han kom hem från skolan.
 
Jag handlade, tränade och så var den dagen slut.
 
Den nattliga tortyren fortgår. Samuel vaknar varje timme och skriker. Nu matar jag honom varannan gång medans jag vaggar honom till sömns varannan gång. Men det är outhärdligt och jag är mer död än levande på natten. På dagen går det ändå någorlunda bra men jag känner mig trött.
Just nu är han fruktansvärt förkyld också. Hans näsa rinner och han hostar slem... :(
 
Här kommer två filmklipp av Samuel
 
 
 
Här visar han att han kan rulla åt båda hållen i slutet av filmen
 
 
 
Här blir han arg på datorn och slår på tangentbordet. (Kanske datorn laggade haha)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0