hejhej

Igår, söndag så tog vi det mest lugnt. Jag tränade med Kinect Biggest looser och pysslade med Tradera auktionerna.
 
Jag fick sålt fem auktioner, en del sämre betalt men en var bra betalt. Men det var tyvärr jackan så jag får se om jag får kompensera köparen för att den inte är i så bra skick som den borde vara. Jag upptäckte det efter jag lagt in annonsen.
Jag lade in 10 nya annonser igårkväll, mammbyxor och barnkläder. Hoppas det går bättre! Hädanefter ska jag bara lägga ut sådant som man kan få bra för t.ex. vinterkläder och nya saker. Man tjänar att vara köpare på Tradera för ibland går aktionerna ut med löjligt låga priser...
 
Tur att jag skrev om silverkedarna här för min mamma påminde mig om att de varit min morfars. Och de ska de absolut inte säljas!! De är i alla fall nyputsade och fina nu!
 
Glömde berätta att Henry brukar cykla till skolan och de brukar alltid trixa med låset som om de försöker stjäla den. Men det har de inte lyckats med men då tar de ventilen istället :( Jäkla ungar som bara förstör och inte kan låta andras saker vara ifred! *arg*
 
Jag såg klart "Man on the ledge" i helgen
 
 
 
Grym film som får en 4:a. Action/thriller som är oförutsägbar och spännande!
 
Sedan började jag se en film min bror E rekommenderat.
 
"The raid: Redemption
 
Jag somnade någonstans i mitten. Men den bestod mest av dödande och blod. Inte min typ av film men den är nog bra för de som gillar sådana filmer.

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

hehe ser att du betar av alla filmer jag lagt upp :D

Svar: Jo, jag gör ju det :-)
Du har så bra filmtips, eller ibland ialla fall haha
Chetti

2012-09-11 @ 07:55:56
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

hehe jupp för det mesta... jag går ju ofta efter imdb...

2012-09-13 @ 07:12:14
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0