Onsdagen den 12/9

Idag åkte bilen in på service och rädd som man är undrar man vad de skulle hitta. Men det var inga större grejer alls. Byte av glödlampor och en annan grej, annars var bilen helt ok!! Skönt! Men kalaset gick på drygt 3700kr för vi gjorde det på en auktoriserad Mercedes/Chrysler verkstad. 
 
Nu när bilen är så pass ny och i bra skick vill vi serva den där men när den har några år på nacken då blir det billigare ställen. Precis som vi gjorde med Audin. De har räntefri avbetalning i 6 månader så det är toppenbra!
 

Vår pärla
 
Vi fick ta buss och t-bana hem. Det var ju hemskt tyckte F :-) Imorgonbitti ska vi åka samma väg tillbaka och hämta den!
 
Just det fick mina tre guldörhängen värderade till 236kr som de ska sätta in på mitt konto. www.guldbrev.se  var det som jag använde mig av. Smidigt och snabbt! Hoppas utbetalningen går lika smidigt.  
 
Fick hem mitt vunna klädpaket från Tradera.se För 1 kr (!!) fick jag en skjorta och en piké tröja :-)
Ibland kan man verkligen fynda på Tradera speciellt barnkläder.
 

 

 
Idag har jag städat ännu mer, tar ett tag att städa för mig. Jag städar inte så ofta men när jag gör det gör jag det rejält :-)
 
Sedan var jag en sväng förbi Öppna förskolan också så Samuel fick hoppa i hoppgungan och sjunga lite sånger. Mysigt!
 
Imorgon ska vi som sagt bara hämta bilen och sedan vill jag nog ta det lugnt. Fixa lite småsaker, träna och sådant.
 
Ha en fortsatt härlig vecka gott folk

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt med bilen! Men alltså Tradera verkar ju inte funka särkilt bra när man skänker bort grejorna. Det är ju inget kul, även om man själv kan göra fynd...

Svar: Ja, så skönt med bilen! :-)
Nej, om man ska sälja bra på Tradera ska det vara nya kläder, märkeskläder, vinterkläder eller nya skor eller skor i bra skick.
Men som köpare kan man göra riktiga fynd av vanliga bagagnade barnkläder från t.ex. H&M, Lindex och sådana affärer
Chetti

2012-09-13 @ 14:07:10
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0