Söndag-måndag

Det blev lite för mycket av det goda i lördagskväll. Jag var så mätt att jag mådde illa efter X antal kanelgifflar, choklad, godis, glass och pistagenötter. Nästa lördag blir det mindre lördagsgott för jag mådde inte bra utan riktigt illa :)
 
Vi såg en film på kvällen
 
 
 
"Streetdance 2" är en dansfilm. Den var som de andra inom samma genre. Varken bra eller dålig, ok.
 
I söndags så fick jag sova till 10.30. På natten hade jag som vanligt varit uppe X antal ggr... Skönt att få sova ut lite. Sedan var det träning och slappande på schemat. 
 
Samuel är fortfarande jätteförkyld och snorig :( Han sover urdåligt på natten och det är en tortyr. Maten går det sådär med, Han äter 2-3 teskedar burkmat sedan tar det stopp. Det känns som vi är väldigt långt ifrån hela mål och nedtrappning av amningen :(
Men det finns inte så mycket mer att göra än att fortsätta kämpa på! En dag släpper det!
 
 
Samuel försöker äta själv   :D
 
Snart dags att boka Malmöresa inför julen. De släpper biljetterna för den 25/12 på torsdag så då ska jag kolla vad de kostar. Troligen kommert jag och barnen ner över mellandagarna.
 
Idag måndag började jag med "veckans rum" vardagsrummet. Det ska gås igenom, rensas ut och städas. Förra veckans rum hallen är rensad och klar! Skönt!
 
Henry är hemma idag för han har haft dålig mage hela natten. Nu verkar han dock må bra.
 
Imorgon, tisdag ska F på inskrivning inför operationen nästa vecka. Får se om vi kan följa med i och med Samuels förkylning. Jobbigt det hela men det bör göras...
 
Ha en fortsatt härlig vecka!!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

hehe ja det krävs träning med det där med lördags-krängningen.... det gäller att planera och dra ut ätandet under hela dygnet haha... nä men skämt åsido, så gjorde jag innan, men inte så mycket nu längre.... oftast brukar jag lägga mest krut på en smarrig middag ute någonstans... men visst, vissa lördagar oh boy.... typ 2 300-grams chipspåsar... choklad.. glass. lösgodis, massa läsk... massa kakor... o sen vissa andra mycket mindre....

klart det blir bättre med maten... jajemensan....

Svar: Hihi ja det krävs verkligen träning :)
Denna lördag blir det nog muffins, choklad, lite godis och popcorn. Det får räcka!! :-)
Chetti

2012-09-25 @ 07:29:52
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

hehe gooooottttttttttttttt.........

2012-09-26 @ 13:41:33
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0