Torsdag och fredag

Igår, torsdag gjorde vi inget speciellt härhemma. Jag tränade, tittade på tv och andra vardagsmåsten. På morgonen hämtade vi bilen. Bilen hade ingen anmärkning alls, de hade bytt några lampor och sådant men annars var bilen i toppskick enligt mekanikern!! Superskönt!
 
Den är ju bara 5 år gammal och var ju rätt dyr så det känns skönt att den är i bra skick!
 

 
Idag, fredag ska vi inte heller anstränga oss för mycket. Jag ska åka och handla. Jag ska överraska barnen med lite chips ikväll. Sedan blir det väl film ikväll också (om jag inte somnar..)
 
 

Samuels nya overall, 199kr på Ellos (hade 50% rabatt så det blev 100kr)
 

t-shirt till mig för 129kr
 
Imorgon är det veckans vägning. Spännande och se om om det hänt något i veckan. Men redan nu tycker jag att min kropp börjat ändra form, kul!
Jag ska äta gott imorgon och jag är sugen på pistagenötter, choklad och kanelbullar :-)
Mitt första mål är 5kg och då ska jag klippa mig och färga håret. Tänkte skämma bort mig lite extra vid varje 5kg :)
 
Imorgon ska jag också utföra min "läxa" att ha fokus på Henry en hel dag. Bortse från det negativa och fokusera på det han gör bra. Vi ska åka och handla vinterjacka och termobyxor. Önska mig lycka till!!
 
Annars blir det en lugn helg. Jag är lite förkyld och behöver vila.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0