Veckans vägning

Vågen visade 76,1 kg imorse. Det betyder att jag gått ner 8 hg denna veckan som gått och att jag totalt gått ner 3,4 kg på 3 veckor.
 
Jag borde känna mig nöjd då det är ett BRA resultat men jag hade ju tänkt mig 1kg/vecka. Men men huvudsaken är att jag gått ner och äter rätt och tränar regelbundet.
Och i genomsnitt har jag ju faktiskt gått ner drygt 1kg/vecka.
 
Men nu gäller det att fokusera på nästa vecka. Jag får nog vara glad om det blir minst ett halvt kilo i veckan. Jag bantar ju faktiskt inte utan äter regelbundet och ordentligt. Men jag helammar, tränar varannan dag och äter inget onyttigt förutom på lördagar. 
 
Jaja here we go! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Kerstin!! :)

Svar: Tack för peppningen anonym!! :)
Chetti

2012-09-22 @ 18:03:30
Postat av: Stamp-E

gött mos :D

Svar: Yes man :D
Chetti

2012-09-24 @ 07:51:30
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Du har ju gått ner 1 kg per vecka ;P

Men jag förstår vad du menar... hahaha, men bra start ju!

Svar: Javisst jag är nöjd!! Jag kämpar vidare för kilona ska bort!!
Tack :-)
Chetti

2012-09-24 @ 13:58:46
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0