En massa läkarbesök nästa vecka!

 
Nu imorgon ska vi till Astrid Lindgrens sjukhus för ett återbesök gällande Samuels snopp. Ni vet att han föddes med en defekt. Urinmynningen är större än normalt och förhuden täcker inte ollonet. Det är endast en kosmetisk defekt och allt fungerar som det ska så vitt vi vet.
Vi var på en koll förra året och nu ska vi på ytterliggare en koll och ev. bestämma vad som ska göras. Operation för att rätta till det?! Ev, blir han omskuren för huden täcker troligen inte vad den ska. Vi får se vad som ska göras.
Fortsättning följer...
 
 
 
 
Sedan ska jag med Henry till tandläkaren imorgon. En vanlig koll. Vi har varit noga med tandborstningen nu och jag tror inte där är fler fel men vi får se...
 
På tisdag ska Alicia till Huddinge sjukhus för en röntgen av njurarna. Förhoppningsvis ser allt bra ut! Hennes utslag kommer och går och kan finnas på armar, ben och ansikte mest, de ser ut som streck typ, svårt att beskriva. Men det måste vara något hon äter men vad?! Vi får väl gå till VC om det inte blir bättre!
 
Idag ska jag göra en gryta med oxvans á la viktväktarna. Ska bli mumsigt!
 
Ni får ha en fin vecka gott folk!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

många inlägg, kul.. ska kommentera så många som möjligt här istället, vad jag minns hehe..

det kan ju vara så att samuel är född med en "black mamba" haha... skämt åsido, hoppas det är bra vid återkontrollen...

gött med nya skossor, det köpte k och ungarna i fredags oxå, samma erbjudande... jag kan inte köpa skor där, dels för små storlekar, och dels för kass kvalite för mig, jag trampar isönder dem direkt..

buu för din filmsmak haha...

svincoolt att ni vann biljetter igen, så kul, massor av pengar sparade.. jag håller på o försöker planera ett besök på tivoli/backen. Jag älskar ju karuseller, men har knappt kunnat åka några på så många år eftersom min buk var så stor så att det inte gick att stänga säkerhetsgrindarna över mig (sant!) alltså inte i de värstingarna som jag gillar... men E älskar karuseller, så något ska jag nog styra upp (även om jag får betala allt själv haha)

lära gå hjälm? tja varför inte?...

Svar: Haha kul med en längre kommentar!
Jag minns på Gröna Lund för ett par år sedan att de inte fick ner spärren för dig. Minns hur besviken du var! =(

Ja, gå på tivoli är så roligt! Jag är en fegis men barnkarusellerna åker jag =)
Chetti

2013-04-29 @ 08:45:56
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Herregud vad ni springer till sjukvården hela tiden, bläh vad jobbigt!! =(

Svar: Ja, jag vet. Vi är stammisar hos sjukvården... Tur att jag är föräldraledig. Hoppas vi slipper detta till hösten!
Chetti

2013-04-29 @ 16:07:46
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0