Just nu

Jag kan stolt meddela att jag tränade igår också. 45 minuter på mitt löpband, jag sprang och gick i rask takt i intervaller. Tufft men det kändes grymt efteråt!
 
Nu ska jag försöka hålla igång det och se det som en del av mitt liv. En rutin lika viktig som mat och sömn. Maten går det dock sisådär med men jag ska ta tag i det ganska omgående.
 
 
Annars har jag börjat storstäda härhemma för det är rätt smutsigt och dammigt. Gillar att städa bara jag får vara ifred =D
 
Alla barnen är hostiga och snoriga. Här hostas det nätterna igenom men vi har Mollipect hemma som de får så förhoppningsvis så lägger det sig snart.
 
 
F kom precis hem från VC och läkaren gav honom en sjukskrivning fr o m igår och fram t o m 15/5. Åh, en sten föll från mitt hjärta! Nu hoppas jag att FK inte strular och att Fs jobb ringde FK och sjukskrev honom från igår. F har dock pratat med sin handläggare på FK och han vet om hur det ser ut och att han nu ska få en ny sjukskrivning. Sedan ska faktiskt F testa att jobba 16/5 och se hur det känns. 
Hoppas allt går bra nu!
 
Urinstickan igår visade på lite krafs i Alicias urin men enligt läkaren såg det mycket bättre ut nu! De skulle skicka det på odling i alla fall.
 
Ja, det är lite om vad som pågår här! Ha det bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

bra o skönt att höra... (sammanvävd kommentar hehe)

Svar: Hehe tack =D
Chetti

2013-04-11 @ 08:07:41
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Härligt med positiva nyheter =)

Svar: Jaaa =D
Chetti

2013-04-12 @ 12:02:33
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0