Livet hos oss

Ja, vad har vi hittat på då?
 
Igår satt jag och kollade cyklar på Blocket åt Alicia och Henry. Jag hittade riktigt fina cyklar åt Henry till bra pris 3-400kr men till Alicia var det svårare och mycket dyrare, 800-1000kr.
Får se om det blir cykelköp snart för de cyklar de har nu är både för små och trasiga.
 
 
Idag har jag pysslat på balkongen. Slängt ut allt som inte ska vara där, tvättat av möbler och balkongens fönsterlister, dammsugit. Riktigt smutsigt var det men nu kan vi sitta och mysa där. Nu väntar vi bara på vårvärmen...
 
 
Idag är det dag 3 med Viktväktarna och det går grymt bra! Jag mår bra, är inte hungrig och är mycket gladare i sinnet! Hatar när jag är den där irriterade sockerhäxan... Nu är det full fart framåt, kilona ska väck och sedan ska jag köra jämnviktsprogram för att hålla vikten. Denna gång (så säger jag varje gång haha) så ska jag göra allt för att hålla vikten. Detta är ett livslångt projekt! 
 
 
Ja, annars händer inte så mycket. Samuel är världens gulligaste och det är så mysigt att vara hemma med honom. Ångest över att han om drygt 3 månader börjar inskolning på dagis =(
Men det går nog bra, eller?
 
Ni får ha en fortsatt bra vecka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

3 månader till hemma med honom är ju lyx ju... han kommer ju kunna springa in på dagis själv haha

Svar: Jo, jag ska inte klaga! Alicia började sin inskolning en vecka innan sin 1-årsdag =(
Nu har jag verkligen snålat med dagarna och tänkt till för att dra ut på det. Sista gången jag är hemma såhär fram till pensionen (förhoppningsvis) =D
Chetti

2013-04-17 @ 08:17:01
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Du är så duktig! Önskar jag kunde få ändan ur vagnen med vikten...

Svar: Just nu känner jag mig duktig men det tog över tre månader för mig att hitta tillbaka till motivationen! Nu är jag inne i en bra period och hoppas det fortsätter så!
Chetti

2013-04-17 @ 13:57:42
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0