Måndag

Idag åkte jag till Huddinge för att träffa en kompis. Vi gick till öppna förskolan där och sedan gick vi hem till henne och lekte lite till.
 
Åh, vill ut med F på lördag men det är så svårt med barnvakt. Vi har ingen familj här och vill inte belasta våra vänner. =(
Får se om jag ändå frågar runt bland vännerna. Känner att vi måste ut själva utan barn =)
 
I helgen såg jag tre filmer
 
 
The imposter. Detta är en dokumentär/verklighets baserad film. Jag kan inte säga så mycket mer utan att avslöja det hela. Den är i alla fall mycket underhållande och man fastnar direkt!
 
 
Jack Reacher. En actionthriller med Tom Cruise i huvudrollen. Den är spännande rakt igenom och trots att den är så lång så blir den aldrig tråkig. Rekommenderas!
 
 
A haunted house. Detta är en parodikomedi på Paranormal activity filmerna. Den var full av snusk, från början till slut. Vissa grejer var riktigt roliga, andra äckliga och för löjliga. Nja, smått besviken för jag älskar egentligen sådana filmer.
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

vi kan passa dom :) nä just det, ni har ju valt att bo hur långt som helst ifrån alla oss... :( (skämt åsido, ni får ju kräva in återtjänster)

p.s. a haunted house... jag skrattade så jag höll på o pissa o skita ner mig.... så sjukt underbar låg nivå...

Svar: Ja, ibland är det riktigt dumt att bo så långt ifrån familjen =D
Jag visste att det var din humor i A haunted house haha
Chetti

2013-04-23 @ 08:16:34
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

hehe det är bara att flytta... massor av talanger till f att värva här hehe... nära till europa...

japp det var det haha

2013-04-24 @ 11:27:52
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0