Torsdagkväll

Vad har vi gjort då?
 
Jo, igår tvättade och putsade jag alla fönster, tog ner alla gardiner och tvättade dem. Och idag regnade det såklart...
 
 
Idag har jag haft besök av min goda vän J som jag träffat genom min mammagrupp. En jättefin människa som jag är så glad över att ha träffat! Hennes dotter och Samuel busade och lekte fint ihop, underbart att se!
 
5:e dagen på mitt vikväktarliv och det går fortfarande bra! Jag har färdiga matscheman som jag följer samt att jag har framförhållning och planerar. Tråkigt kanske men ett måste för en sockerberoende som mig.
 
 
Nu ska barnen strax i säng och vilken förändring det är på Henrys humör och beteende nu när vi är hårdare med läggningen och annat. Det känns underbart i kropp och själ!
 
Ha en underbar fredag! Här blir det inget gott för mig men barnen ska få sin fredagschips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0